74 8376 179

niemczazs@wp.pl

Szkoła Podstawowa w Niemczy ​
Szkoła Podstawowa w Niemczy ​
Szkoła Podstawowa w Niemczy ​
Previous
Next

Pierwszy dzień naszego Jubileuszu 17X 2025

Pierwszy dzień naszego jubileuszu za nami. Rano wypełniliśmy kapsułę czasu. Każda klasa włożyła do niej swoje pamiątkowe fotografie, życzenia, wspomnienia, rysunki. W kapsule znalazła się też tarcza szkolna, fotografia z gronem pedagogicznym i pracownikami, a także pendrive z kroniką szkoły i mnóstwem fotografii. To był wzruszający moment dla każdego ucznia, uczennicy i pracowników szkoły…Sponsorem i wykonawcą kapsuły jest Pan Krystian Piątek. Z całego serca dziękujemy!

Kolejnym punktem naszego jubileuszu było odsłonięcie muralu. Wszyscy zgromadziliśmy się przed muralem i po krótkim przemówieniu pani dyrektor Anny Kuźmińskiej, pomysłodawczyni muralu oraz pani Renaty Kukuły, która przybliżyła nam znaczenie monety widniejącej obok Bolesława odsłoniliśmy symbolicznie to piękne dzieło. Serdecznie dziękujemy sponsorowi Kołu Łowieckiemu Ponowa oraz Panu Albertowi Golińskiemu- twórcy muralu.

Ostatnim punktem dzisiejszych obchodów 80 -lecia naszej szkoły był występ artystyczny w Niemczańskim Ośrodku Kultury.

https://photos.app.goo.gl/b8Mpu1jMBwc3QZXk9 link do: załadowanie KAPSUŁY CZASU

https://photos.app.goo.gl/LYT23Hzz3xA5hFfx5 link do: ODŁONIĘCIE MURALU

https://photos.app.goo.gl/C9djY9nfEKpWKcKM8 link do: CZĘŚĆ ARTYSTYCZNA W NOK

Zobacz więcej

Aktualności

Uczniowie kl.8 zakończyli rok szkolny 26 czerwca. Tego dnia podczas apelu wręczono nagrody i świadectwa. Odbyło się też uroczyste przekazanie sztandaru oraz przekazanie obowiązków nowej przewodniczącej szkoły .Naszymi gośćmi byli Rodzice, Przewodnicząca Rady Miejskiej Pani

book, asia, children-1822474.jpg
Aktualności

„Mała książka – wielki człowiek”

Biblioteka szkolna po raz kolejny przystąpiła do kampanii prowadzonej przez Instytut Książki „Mała książka – wielki człowiek”, której celem jest promocja czytelnictwa wśród dzieci. Jednym z jej elementów są działania na rzecz najmłodszych uczniów, którzy

Skip to content